Бібліотеки й під час активної фази війни продовжують свою роботу у напрямі цифрової освіти. Навчання здійснюється в межах проєкту «Здобуття цифрових навичок у бібліотеках – Хабах цифрової освіти. Його реалізує ВГО Українська бібліотечна асоціація за підтримки Програми розвитку ООН (UNDP) в Україні у межах «Проєкту підтримки Дія», що імплементують за фінансування Швеції, та у співпраці із Міністерством цифрової трансформації. Усі охочі можуть безкоштовно здобути навички користування смартфоном, комп’ютером, інтернетом та основними онлайн-сервісами, дізнатися свій рівень цифрової освіти та отримати консультації як його підвищити.
Освітній серіал «Школа без цькувань. Учителю»:
– Булінг. Основні поняття.
– Природа булінгу: соціально-екологічна модель у роботі з булінгом
– Різновиди булінгу
– Відторгнення та ізоляція як одна з найтяжчих форм булінгу
– Приховані цілі, які переслідує булінг
– Сторони в булінгу
– Роль груп однолітків у булінгу
– Теорія контролю ресурсів та та ігри зі статусом
– Фігура того, хто булить, і фігура мішені – хто вони?
– Роль атмосфери класу в булінгу
– Загальношкільний підхід як найдієвіший спосіб вплинути на булінг
– Співпраця школи і батьків
– Булінг дітей з особливими освітніми потребами
– Невидима неповносправність і булінг
– «Вони самі нариваються»: розмова про булінг «нестерпних» дітей
– Корекція агресивної поведінки дітей з емоційно-поведінковими проблемами
– Роль учителя у попередженні булінгу
https://osvita.diia.gov.ua/courses/skola-bez-ckuvan-castina-1-ucitelu



